04/01/2016

Underbara Grimstaskogen


Det har egentligen varit en lite tråkig helg då jag inte har gjort så mycket alls. Ganska olikt mig. I lördags var jag och C iväg några timmar till Barkaby där vi först och främst äntligen köpte oss en stor matgrupp med plats för minsy 8-10  personer - Ja vi gillar middagsbjudningar. Vi köpte även en.... Apple TV. Det blev årets vår julklapp till oss själva. Så lördagskvällen spenderades framför den, sorgligt men sant :)

Igår söndag tog jag mig ut på en lång långpromenad nere i Grimstaskogen som jag verkligen kommit att älska. Den här gången gick jag längst vattnet mot Blackeberg (jag brukar gå mot Hässelby) och det var så otroligt fint, rofyllt och... kallt. Jag traskade runt i nästan 2 timmar vilket var väldigt skönt men jag var ordentligt nerkyld när jag sen kom hem. Då satte jag fart i den öppna spisen, serverade varmt te och kör-teori-böckerna åkte fram. På kvällen blev det god middag framför serien 24. 

En otroligt lugn men osocial helg. 

Den här veckan ligger fokus på jobbet och årsbokslutet, därefter hoppas jag på att skaffa mig ett lite mer aktivt och socialt liv igen. 

xoxo

7 comments:

  1. Sådana helger är verkligen härliga och vad roligt med en ny tv! Kram

    ReplyDelete
  2. Hej. Happy new year :) Vilka superfina foton. Är det Ekerö som ligger på andra sidan? Härligt med en promenad. KramC

    ReplyDelete
  3. Vackra bilder, kram

    ReplyDelete
  4. Åh vad härligt det ser ut. :) Ibland kan det vara skönt att ha en helg där man inte gör något speciellt även om det är tråkigt...

    ReplyDelete
  5. Mysigt!!

    Hoppas du får ett fantastiskt 2016!

    ReplyDelete
  6. Ibland behöver man sådana helger.. ser mysigt ut! :)

    ReplyDelete
  7. Hej. Fina bilder. Kram

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...