17/01/2016

Idag blev jag fadder till en fantastisk liten tjej


Dop är bland det mysigaste jag vet. Att få samla nära och kära för att på något sätt fira ett nyskott i familjen/bekantskapskretsen. Det är en sån fin tillställning och ger så mycket glädje. 

Idag var det dags för lilla Olivias dop. Ett dop som verkligen betydde extra mycket för mig då jag blivit tillfrågad om jag ville bli hennes fadder/gudmor. Det är det mest ärofyllda och hedrande uppdrag/uppgift jag någonsin blivit tilldelad. 

Det var en helt fantastisk dag! Solen sken, alla var glada och trots att det var mycket pyssel att få ihop allt så gick det så himla bra. Kyrkocermonin var otroligt fin med mycket sång och musik. Fikat efteråt var istället livat med massor av hembakade godsaker, lite mer sång, många fina presenter och ett fint tal. En toppendag på alla sätt och vis. Nu ser jag fram emot att få mysa med, finnas där för och skämma bort min lilla guddotter i många många år framöver. 

xoxo

3 comments:

  1. Grattis till uppdraget som fadder, jag håller med om att dop är otroligt mysiga.

    ReplyDelete
  2. Vad roligt och vad söt hon är! Kram

    ReplyDelete
  3. Hej. Så roligt. Det är verkligen ett av de finaste betyg en människa kan få att få bli gudmor/gudfar till en väns barn. Väldigt söt flicka. Kram

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...