18/04/2016

Ett tredje födelsedagsfirande


Det är nästan lite patetiskt va? Att man fyller 30+ något och firar sin födelsedag 3 gånger. I år blev det i alla fall så och det har varit otroligt kul. Jag har blivit så bortskämd med uppmärksamhet, presenter och blommor från alla möjliga håll och jag känner en enorm kärlek till alla fina människor jag har omkring mig. 

Igår var mina föräldrar, Cicci och hennes föräldrar här på födelsedagsfika. Med Ciccis hjälp började jag dagen med att baka en lime key pie och på de överblivna äggvitorna gjorde vi maränger. Det blev smaskens. Det var mysigt att ha alla på plats och nu känns huset när alla gäster åkt hem till sig. Men snart kommer C vilket jag så klart ser fram emot. 

Igår hann jag och Cicci även med en sväng till Vällingby centrum för en liten shoppingrunda. Jag köpte en skjorta, en sommarklänning och två bh'ar. Det är så otroligt sällan jag går ut för att shoppa så det är kul när det händer! På tal om shopping så är bokade jag igår kväll en resa till London för att hälsa på lite goda vänner. Och för att shoppa lite. London är den stad, efter Stockholm, som jag bott i längst så man kan säga att det är mitt andra hem, men nu har jag inte varit där på över 3 vilket känns så trist. Ser verkligen fram emot att få åka dit och återuppleva massa minnen, träffa lite vänner och ja bara få andas londonkänsla. Älskade älskade London! 

xoxo

5 comments:

  1. Vad kul att du har så många runt om dig som vill vara med fira dig!

    ReplyDelete
  2. Så härligt :) roligt att fira flera gånger ju =)
    det kommer jag också göra nu i maj när jag fyller år :)

    ReplyDelete
  3. Underbart med allt firande, jag hade gärna blivit firad så mkt :-)

    ReplyDelete
  4. Så fin bild på er och så kul att bli SÅ firad, det är du värd!! KramC

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...