31/07/2012

Pictures from Nettuno and Rome

Nettuno
Our friends beautiful house


Dad in the pool


Brothers relaxing in the shaddow



Their pretty dog

With Silvia on the beach

Giuseppe and Silvia

Silvia and I

Nettuno beach... nice but not really Elba....

Dad and I

Franco and I

My pizza :)

View of Rome








Marinella and dad



Beautiful street












Castel Sant Angelo

Vaticano

La basilica di San Pietro in Vaticano



38 degrees and water is a must...
Short but lovely weekend in Rome with my dad. It was hot but we survived :)

xoxo

6 comments:

  1. Roma, la nostra bella città :)

    ReplyDelete
  2. Nu vill jag ut och resa, ser underbart ut:)

    ReplyDelete
  3. Åh äntligen lite kort från Rom. Vad vackert det är. Jag älskar Rom! Och vad grönt det är, måste vara grönare än Stockholm? Trodde jag aldrig... Önskar jag kunde flytta dit men det är väldigt svårt med jobb väl?
    Kram
    Malin

    ReplyDelete
  4. Malin; Rom är underbart men ingen stad jag skulle vilja bo i. På tok för kaotisk. Om du är nyfiken på Romlivet kan du ju åka ner och plugga en termin eller så, då får du nog koll på arbetssituationen med. Hur som helst är det väldigt svårt med jobb i Italien men beror på dina kunskaper och erfarenheter så klart :)

    Har svårt att tro att Rom är grönare än Sthlm, men vet inte... Rom är hur som helst ca 3 gånger så stort!

    ReplyDelete
  5. Fina bilder, jag vill också resa till Roma. Skall vi ta en tripp dit i slutet på sept?
    Eva

    ReplyDelete
  6. wonderful photos

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...