27/07/2012

Isola d'Elba - Procchio




As this is one of the most famous beaches we decides to pass it in the lat afternoon on our way back to the hotel. I was a bit afraid we would had missed something very nice so I felt relief when we arrived and saw that it was just a "normal" beach similar to Biodola. It was slightly more dirty than Biodola and it was much more people. Actually even if we arrived late, around 6-30pm it was over packed of people all over. We had a walk on the beach in the late sun which was nice but then we went back to the hotel for a shower before dinner.  I wouldn't really recommend Procchio beach for anyone as Elba got places that are thousand times nicer...

xoxo

2 comments:

  1. Nej eftersom jag kommer ensam kan min bebis inte följa med :( Ja det ska bli superkul att se milano på lite "närmare håll" än de få dagarna jag varit där tidigare. Som sagt tar jag gärna emot guidning när jag kommer dit :) Kram till dig

    ReplyDelete
  2. Heej!

    Förlåt om jag stör, men tänkte bara fråga om jag kan få lite hjälp från dig skulle verkligen behöva det. Skulle du ha något intresse att hjälpa till i modeforum för modekunniga och modeintresserade personer? Moderator / VIP roller finns för seriösa och engagerade personer. Även ett inlägg hjälper mycket för att få modeforumet mer levande. Om du kanske bara gillar att läsa inlägg men inte vill bli medlem så kan du visa ditt stöd genom att klicka på Facebook like knappen. Tack för att du tar dig tid att kolla på detta / En stor Kram

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...