19/02/2009

H&M Home

HM har startat sin egen home collection och som verkar bjuda pa mangder av mina fina lakan, handdukar, duschdraperier, kuddfodral och diverse smasaker for hemmet. Har inte fatt klart for mig vart de kommer saljas men i de storre HM-butikerna antar jag?

Min forsta tanke var, vilken utmaning for IKEA! IKEA's nackdel ar att de flesta varuhusen ligger sa langt utanfor staderna... Man droppar inte ofta forbi spontant utan det kravs planering for att aka dit. Kanske dags att gora nagot at den saken? De borde ju ocksa sla upp butiker mer centralt med de mindre sakerna samt kanske restaurang. Jag ar saker pa att det skulle ga hur bra som helst for dem om de oppnade i t ex centrala London.

Hur som helst valkomnar jag HM home med oppna armar!

xoxo

1 comment:

  1. all in pink, just made for u babe ;)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...