17/02/2009

7 sanningar om mig sjalv

Jag har blivit utmanad av Legallysophie att beratta sju sanningar om mig sjalv.


1. Jag ar en tänkare! Jag tänkar valdigt mycket och overanalyserar ofta saker helt i onodan. Lika sa drommer jag mycket om hur jag vill att saker ska vara eller vad jag ska gora med mitt liv men gor allt for sallan verklighet av dem.

2. Ibland tror jag att jag ar shoppoholic eftersom jag alskar att shoppa, lite for mkt...

3. Jag ar besatt av allt som ar surt, som citroner eller sura godisar men har tack vare denna mani fatt fratskador pa tungan.

4. Jag ar nog lite naiv... Jag tror alltid gott om manniskor men det visar sig allt oftare hur fel jag har.

5. Jag ar en mix av slosfia och snaljop. Jag har inget emot att lagga dyra pengar pa klader, resor och nojen men tycker inte om att betala for mycket for restaurangbesok och an mindre for alkohol pa krogen.

6. Jag alskar rosa!

7. Jag ar nast intill sallskapssjuk och foredrar oftast (inte alltid dock) att ha mina sota vanner omkring mig.


Jag utmanar… att skriva sju sanningar om sig sjalv.

- Erika
- Tobbe
- Sofia
- Johan


xoxo

1 comment:

  1. skoj! 1an e mig me :) will do the list...

    jeep, tob bilden med e71an :)

    kram

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...