26/02/2009

Converse

Nu kommer alla som kanner mig val tappa hakan. Jag sen den stora conversevagen brot ut varit fullt emot de jag kallat clownskorna och har inte varit direkt diskret med mina asikter heller. Pa forsta dejten med min pojkvan hade han Converseskor pa sig och jag overvagde nastan att ga hem, haha. Dock vagde hans charm starkare och jag har nu i over ett ar statt ut med hans Converse men sa klart klagat sa fort han haft dem pa sig. De vita och de cremefargade converseskorna har jag inte varit fullt sa emot resten for i sjalva varket ar det inte varken modellen eller market jag ogillar utan det ar den vita platsbiten langst fram pa skon som irriterar mig nagot otroligt. Modellen tycker jag ar faktiskt ar ganska snygg, sa lange man inte har for stora fotter.

Trots att jag valdigt sallan anvander gympaskor sa har jag sen forra sommaren forsokt att hitta ett par snygga basketkangor fran Nike men utan storre framgang. Jag har valdigt sma fotter och nar det kommer till gymnastikskor brukar det bli barnavdelningen for min del och de har inte alltid sa mycket snyggt dessvarre. Hur som helst hittade jag igar ett par skor jag tyckte valdigt mycket om och de rakade vara ett par Converse! Dock helt vita och helt i lader sa de ser inte ut som de traditionella tygskorna men det ar Converse, hor och hampa =)
xoxo

1 comment:

  1. Wow, under kan fortfarande inträffa! Jag kommer lätt köpa mig ett par converse till våren :) Trots stora fötter ;)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...