10/11/2008

Att vänta

Jag avskyr att vanta! Jag har helt enkelt inte talamod till det.

Jag ogillar allt som innebar att vanta; att sta i ko, forseningar i kollektivtrafiken, vantan pa besked/resultat, forsenade vanner etc etc. Ja allt typ av vantan ar otroligt tridskravande, stressframkallande och even energikravande.

Hela den har veckan kommer jag behova vanta. Jag vantar pa bonusbesked! Jag vantar pa besked ang det dar jobbet jag var pa intervju for! Jag vantar pa att min pojkvan ska komma tillbaka fran New york! Och jag vantar pa att fa min Lon! Det ena varre an det andra... Jag saknar min pojkvan och jag vill inget hellre an att fa det dar jobbet samt fa bonusen och lonen, den behover jag innan jag gar i personlig konkurs efter all shopping jag lyckats gora den har manaden. Vill for en gangs skull att tiden ska ga fortare, kan inte vanta langre och borjar fa kramp i handerna av att halla tummarna for bonusen och jobbet. Livet ar inte latt :)

xoxo

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...