23/09/2008

Sjalvbildstest

Gjorde just ett sjalvbildstest. Fick foljande resultat;

Ditt resultat på självbildstestet
Dina svar visar en person där både självkänslan och självförtroendet är högt. Troligtvis så tycker du att det är roligt att prestera och vill hela tiden utvecklas, du ser motgångar som utmaningar och är realistisk när det gäller att bedöma vad du klarar av.

Du går inte runt och ständigt önskar att livet vore annorlunda, övertygad om att du själv inte kan göra något åt det. Har du både självkänsla och självförtroende vet du att du kan förändra ditt liv. Du vet att du är värd att vara lycklig.

Ett bra sätt att behålla den inställningen är att lära sig att slappna av och att jobba med mental träning. Här har du jättevinster att hämta. Ladda ner ett par avslappningsövningar, lyssna, väx och njut.

For att gora testet klicka har.

Ganska intressant resultat. Visst tror jag att jag har bra sjalvkansla och ganska hogt sjalvfortroende MEN ibalnd onskar jag livet vore annulunda. Jag vill ju ha ett nytt jobb till exempel... Men vad vet jag, jag ganska ar ganska nojd innest inne anda?

Gjorde aven stresstestet pa samma sida och fick fram att jag ar lugn och kan hantera vardagens stress, tur det!

Och om du vill bli glad en liten stund, klicka har :)

xoxo

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...