18/09/2008

Vem ar jag?

Känner mig av någon konstig anledning ensam, förvirrad och osäker på vad jag vill och vem jag är/vill vara. Känner mig rädd för att inte hitta en tillvaro jag känner mig trygg i, rädd för att inte känna mig lycklig och tillräcklig, både på ett professionellt och privat plan. Att hitta sig sjalv ar inte enkelt och an mindre att veta vem man vill vara och vad man ska gora
.
Ibland kanns det som jag ar en annan person pa jobbet an nar jag ar hemma. Jag har sa klart olika roller pa jobbet och pa fritiden och jag tror jag lever mig in i dessa roller lite for mycket och glommer darmed ibland bort vem jag egentligen ar. Olika situationer och olika manniskor omkring oss utvecklar olika sidor hos oss vilket kan gora att vara roller allt mer vaxer at olika hall vilket kan fa oss kanna oss splittrade.


Jag antar att vi alla ibland känner likadant och att vi inte alltid är lika starka som vi utger oss för att vara....

xoxo

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...