29/07/2016

Italian Road trip 2016 - Rom del 2










Vi både började och slutade vår resa i Rom. Min pappa bor i Rom över somrarna så det var kul att få lite tid med honom, plus att det var perfekt att ha honom som guide.

Vår sista dag i Rom valde vi att se Vatikanen, Castel sant'angelo, Piazza Navona och Panteon. Vi strosade även omkring i mysiga Trastevereområdet där vi sedan mötte upp vänner och släkt till mig för en stor sk familjemiddag. Vi fick oss en äkta Italiensk sista kväll i Italien med mängder av mat och vin, och massor av babblande Italienare runt oss. Härligt.

Årets road trip i Italien var helt fantastisk, vi hade tur med vädret och bilhyran gick smidigt (för en gångs skull). Saknar redan mitt underbara Italien och jag funderar på när jag ska kunna åka ner dit igen. Kanske blir en helg i Milano i höst, vore mysigt!

xoxo

6 comments:

  1. vilka underbara bilder :)

    ReplyDelete
  2. Nu blir jag riktigt sugen på att dra till Rom, det ser fantastiskt ut!

    ReplyDelete
  3. Looks amazing, I love Rome <3 xx

    ReplyDelete
  4. Så härligt ni verkar ha haft det i Rom. Jättefina bilder.

    ReplyDelete
  5. Sei bellissima Maria!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...