19/10/2018

På hästryggen över Sierra Nevada












Trots att vi under resans gång besökt helt fantastiska platser ihop med min älskade så blev ändå resans höjdpunkt förmiddagen på hästryggen. Ihop med Toffes syster begav jag mig upp i ottan och åkte till ett närliggande stall där vi bokat en förmiddagsritt över Sierra Nevadas kullar och olivlundar. Allt var fantastiskt! Jag fick en sprallig arab medan Sassa fick en pigg Andalusier. Det vara bara vi två och en guide på sin unghäst och vi red i timmar över kullar, genom mandel- och olivtränslundar, längst landsvägar, in i skogen och över ängar. Naturen och vyerna var fantastiska och min häst superhärlig. Som jag njöt! Och frågan jag ställer mig är varför jag inte rider oftare? 

xoxo

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...