15/09/2009

Thank you for the music


I Sondags kvall var jag "nastan" pa konsert. Nar jag sager nastan menar jag att jag faktiskt inte var inne pa konserten, utan istallet picknickade vi precis utanfor avsparrningarna. Vi sag inte scenen men vi precis framfor oss hade vi en stor TV-skarm som visade vad som skedde pa schen och musiken hordes sa klart mer an val. Det var BBC som anordnade en storslagen ABBA-kvall med artister fran hela varlden som sjong de kanda ABBA latarna samt lite Chess och Kristina fran Duvemala. Forutom sjalvaste Bjorn och Benny, upptradde aven Kylie Minogue, Stellan Skarsgard, Lulu, Chaka Khan, Orsa spelman och manga fler. Konserten avslutades med samtliga artister pa scen sjungandes "thank you for the music" och bakom scenen lystes himlen upp av fantastiska fyrverkerier. Riktigt stort!
Det blev en toppkvall! Underbart vader (lite kallt bara), trevligt sallskap och framfor allt var konserten verkligen superbra!
xoxo

3 comments:

  1. Hade funderat på att sitta utanför men eftersom jag somna till flera gånger på bussen hem från campingen så uteslöt jag det ;)

    Men det verkar ha varit jättetrevligt.

    ReplyDelete
  2. Oj vad glad Benny såg ut där då ;)

    ReplyDelete
  3. Haha, ja han ser verkligen overlycklig ut. Men vem skulle inte vara det att fa sta pa scen med Kylie :p

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...