26/09/2009

Fortfarande sommar, eller?

Igar var jag ledig, jag tog en langpromenad langst vattnet och insag att det var riktigt varmt i luften sa nar jag kom hem tog jag pa mig ett minilitet linne och ett par shorts och la mig pa graset i solen nedanfor huset och laste min bok. Det var riktigt varmt och skont, som sommar!

Hela helgen ska tydligen bli lika fin, med over 20 grader varmt MEN imorse 07.20 nar jag traska ivag mot jobbet sag det ut som (jag kan ha fel?) det var frost pa graset?? Det var bara att fiska upp halsduken och vantarna och acceptera att det faktiskt ar September trots allt... burr...

xoxo

1 comment:

  1. ja visst! jag va ute och jogga vid vattnet i kingston vid 8 imorse och hade bade vantar o mossa pa, men nu nar jag ska pa brunch planerar jag att ha en klanning, hihi :o)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...