24/03/2009

VIP

Den har veckan blir det inte mkt till blogguppdatering dessvarre... Har bade dagarna och kvallarna fulla med sysslor och aktiviteter, som vanligt...

Veckans hojdpunkt ar att jag hela veckan slipper min trista finansavdelning och istallet jobbar for VIP avdelningen!! Helt plotsigt fick ordet arbete en annan klang... helt plotsligt inser jag att jobb kan vara kul. Att man faktiskt hellre vill jobba an att sitta och surfa pa natet, maila med vanner, blogga eller msn'a och att man faktiskt kan vilja jobba over for att fa ett lyckat resultat utan att sucka for att man hellre vill komma ifran. Sysslorna pa VIP-avdelningen ar valdigt valdigt varierade sa ingen risk att man blir uttrakad, det ar alltid nagot nytt pa G. Det ar mkt hysh hysh inom VIP-avdelningarna pa spelforetagen sa jag far nog inte saga for mkt men kan anda forsoka beskriva jobbet lite. Det hela handlar om att fa de viktigaste kunderna nojda. Detta gor man genom att bl a erbjuda bonusar, events och personlig service till kunderna. Idag har jag fatt sitta och planera ihop ett event som ska ske om nagra veckor dar nagra kunder kommer bli bjuda pa musikal, drinks och middag. Jag var ocksa tvungen att kika igenom listor over storspelare och valja fritt vilka som skulle bli erbjudna helkvallen. Vidare har jag (som knappt kan bildhantering pa datorn) fatt skapa ett ett coolt och fargglatt (rosa;) mail som ska skickas ut till nagra kunder med nagot bonuserbjudande. Jobbet ar kreativt pa alla satt och vis och jag bara alskar det. Synd att en vecka gar sa fort.... :(

Dags att ge sig ut pa lite tapas nere vid floden, mums

xoxo


1 comment:

  1. Coolt bruden, det e ju ett jobb som skulle passa dig perfa ju!! Du med dina social skills!

    Kör hårt!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...