26/04/2009

Hej bloggen

Har varit pa en tvaveckas semester i Stockholm och har helt enkelt inte hunnit med blogguppdateringar. Jag lever i alla fall! =) Tack alla for sota mail jag fatt!

Stockholm var som vanligt superduper. Jag passade pa att fira bade Pask och min 28ars-dag. Spenderade mesta av min tid med familjer och/eller vanner och det var med tarar i ogonen jag lamnade stan. Jag har ett helt liv i Stockholm som jag slanger mig in i de fa veckor om aret jag ar hemma. Jag har alla mina underbara vanner, jag har min fantastiska familj och jag har en egen lagenhet. Tanker ofta pa hur det skulle vara att flytta hem. Skulle jag trivas? Skulle jag kunna sla mig till ro utan att vilja aka vidare efter ett ar? Tveksamt. Men vem vet...

Ser redan fram emot min nasta Stockholmsemester i slutet pa Juni/borjan av Juli!!

Tjejmiddag!

Partajj pa Berns :)


House Party med basta vannerna mfl =)

xoxo

1 comment:

  1. Johan Andersson27/04/2009, 17:39

    Snyggingar!

    Hon till vänster, är det Erica från Kungsholmen? söt som fan hon blivit... ;-)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...