19/05/2012

Holiday catchers...



Yesterday night Torri, myself and two of his friends went down the Navigli for some Italian snacks, a sweet fruit cocktail and discussing holiday options.

I really don't know what I wanna do or what I wanna go. We had thoughts of Cuba, Messico or the Maldives - paradises far away. Then Croazia and Formentera hit our interests and I think Torri is stucked there with dreams of going to Formentera just the two of us.

My dream is remains in Italy. Only God knows how long I will be staying in Italy and I feel that there are Italian paradises in the south west Italt, in Sicily and Sardegna that I would love to see. It is time to decide and it is a full time job just to manage to decide, plan and book...

xoxo

7 comments:

  1. Lampedusa è una meraviglia

    ReplyDelete
  2. Ah ska ni pa semester! Kroatien tycker jag verkar helt underbart, jag och Dimi funderar pa att aka dit pa honeymoon :)!!

    ReplyDelete
  3. Annah, vad kul att höra ifrån dig! Ja Kroatien är nog underbart men jag vill nog ändå stanna i Italien den här sommaren. Vem vet, kanske blir det sista... :) Vi hörs via mail. Stor kram

    ReplyDelete
  4. Ja det gor vi! Jag kollar inte mejlen denna veckan for jag har 3 tentor. (Daremot fick jag tydligen tid att kolla din blogg, haha!) Men pa Fredag ar jag klar for all framtid! Hoppas vi ses i sommar! Hors snart! Kram

    ReplyDelete
  5. Sardinien låter ju hur härligt som helst. Men vaddå sista sommaren? Vart ska du sen ta vägen?

    ReplyDelete
  6. Annah, är det sant? Helt klar! Vilken underbar känsla det måste vara! Jag kommer till London efter OS ;) När kommer du till Milano? Stor kram

    Maliin, har inga planer än så oroa dig inte, än så länge blir jag kvar i Milano:)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...