09/08/2008

Planera

Jag alskar att planera! Jag alskar att skriva ner mina planer, organisera och gora listor. Jag hade nagra ar da jag skippade planerandet och istallet tog dagen som den kom och trivdes faktiskt ganska bra med det med men atergick for nagot ar sedan till plannerigen igen. Tycker helt enkelt man hinner med mer om man planerar tiden val. Jag vet att det later stressigt men livet ar for kort for att bara lufsa omkring. Har sedan gymnasietiden alltid kopt Ordning & redas kalendrar och varit supernojd. For ca 3-4 manader sen gick jag dock helt over till en elektronisk calender, Google Calender. Jag blev helt fralst av den. Inte nog med de vanliga kalenderfunktionerna sa kan jag nu dela min kalender med mina 2 narmaste vanner samt min pojkvan (som iofs inte vill anvanda den). Hur bra som helst, haha.

Idag stotte jag pa personlig almanacka har pa internet och blev lite kar. Som gjord for mig! Funderade nagra sekunder pa att atervanda till en traditionell almenacka men bestamde mig for att halla mig till den elektroniska. Men vill i alla fall tipsa er som fortfarande ar traditionella och anvander en vanlig kalender!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...