08/08/2008

Jobbintervju

Idag hade jag en jobbintervju for en tjänst här på mitt företag. Jag ansökte om jobbet for ca 2 månader sedan men hörde sedan inget. Blev väldigt förvånad när jag i Onsdags kom in och hade blivit kallad på intervju idag Fredag. Tjänsten jag sökt var Gaming Affiliate Executive , en tjänst jag egentligen inte har en aning om vad det går ut på eller vad de gör. Hur som helst var jag en av 6 som blev kallad på intervju av över 60-70 ansökningar Jag forberedde mig sa gott jag kunde for att kunna svara på frågor om mig själv, min bakgrund och mina framtidsplaner. Jag försökte aven läsa på sa mycket som möjligt omAffiliates. Imorse vaknade jag med pirr i magen och jag såg fram emot intervjun, jag visste aven att en av tjejerna som jobbar inom samma avdelning hade lagt några goda ord for mig och förväntningarna var höga Jag kommer dit och hinner knappt börja berätta om mig själv innan han säger att de söker en med "years" av erfarenhet for att kunna vara en "self starter" och kunna nå de uppsatta malen. Varfor i hela världen kallade de mig på Intervju? For att kunna sparka mig på knävecken sa den redan litedeppiga Maria skulle kanna sig an värre? Modet inför det mesta sjönk och nu vet jag inte vad jag ska ta mig till längre...

Eventuellt kommer vi vid aret slut fä en Bonus som bestar av 35% av var årliga lon. For min del skulle det betyda £8000 i bonus! Nu i slutet av Augusti eller i September kommer de berätta om vi natt vara mal och vi kommer få bonusen eller inte. Frågan ar, OM vi nu kommer få bonusen kan jag stå ut på mitt jäkla jobb fram till arets slut? Svaret måste nästan bli ja, £8K ar runt 95 000SEK, iofs före skatt men det ar pengar! Aja, far val helt enkelt lägga min framtid i bonusens hand, far jag den sa stannar jag, far jag den inte sa slutar jag.


xoxo

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...