29/12/2016

Julmys med familjerna









Det går lite trögt med bloggandet på senaste men delar i alla fall här lite bilder från helgernas mysstunder med våra familjer. 

I år firade jag och C julafton med mina föräldrar. Det blev en lugn, mysig och rolig dag hemma hos oss. Vi åt som alltid massor av gott, såg Kalle Ankas jul, skålade nubbe och bara tog det lugnt. Det var första gången jag firar jul hemma hos mig själv och det kändes vuxet. Dagarna innan hade jag bakat lussekatter, gjort två sorters knäck och griljerat skinkan och på självaste julafton lagade vi lamm i ugn, potatisgratäng och allt det där andra som man bara ska ha på julbordet. 

På juldagen bilade jag och C ner till Linköping där julfirandet fortsatte med C's föräldrar och syster med man och barn. Det blev ytterligare två dagar fyllda med god mat, lekar, spel och mys. 

Det må ha varit en kort jul, bara tre dagar, men väldigt bra dagar. 

xoxo

2 comments:

  1. Gott nytt hurrnini! Hör inte av er så ofta, vore kul att ses snart! KramC

    ReplyDelete
  2. Such great family pictures. All happiness and love! <3

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...