05/12/2016

Förlovningsmiddag



I lördags hade vi varit förlovade i en vecka! Tänk vad fort tiden går. Det firades med att jag satt och jobbade stora delar av dagen och C fortsatte renoveringen av tvättstugan. 

Nej, den här helgen har inte varit någon topphelg. Jag har faktiskt mest jobbat eller stressat över jobbet. C var tvungen att åka ner till båten där det för 100e gången blivit något problem. Med andra ord blev det inte mycket tid över till så mycket kul, som till exempel kolla på ringar som vi planerat. Men vi hann i alla fall julpynta hela huset vilket var mysigt. Och börja se en ny serie på HBO, Westworld. Någon som sett den? Lite speciell men rätt spännande.

Den tråkiga helgen avslutades i alla fall på ett trevligt sätt. Pappa bjöd in mig, C, min mamma och C's föräldrar till förlovningsmiddag hemma hos sig. Vi är nu alla familj vilket känns fantastiskt kul. 

På schemat den här veckan står mestadels jobb och kollegor. Vissa veckor blir det så helt enkelt. Men i helgen väntar i alla fall massvis med mys och det ser jag verkligen fram emot.

xoxo

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...