14/11/2016

Lunch på fotografiska och lite mer helg





Så var det söndag kväll och ytterligare en helg har flugit förbi. En helg med en hel del trevliga inslag men inget så där jättespeciellt har hänt. 

Jag och C började helgen med att stanna hemma och måla i fredags kväll. Vi lagade halloumipalak till middag och hann även med ett avsnitt av Homeland säsong 5 som äntligen släppts på Netflix. 

På lördag morgon åkte jag in till stan och mötte upp Andreas (min fd PT) för en och en halv timme av vägledd meditativ yoga följt av en mumsig lunch på Prime Burger. Därefter mötte jag upp mamma på stan, vi kikade lite butiker och fikade på Franska caféet på NK. På kvällen var jag och C igen bara hemma, vi tillagade lite högrev och drack rött vit. 

Söndag morgon påbörjades bra då jag kom mig för att storstäda i närmare tre timmar och blev väldigt nöjd med resultatet. Vid lunch åkte jag in till stan och mötte upp pappa för lunch och utställning på Fotografiska. Planen var egentligen brunch som jag trodde mig ha bokat men väl på plats påstod de att de inte hade någon brunch just denna dag så vi fick nöja oss med deras vanliga lunch. Men det var trevligt, utställningarna var varierade och intressanta, maten god och utsikten snudd på oslagbar. 

Det var den helgen. Veckan som kommer har en del kul planer på schemat, jobbet borde vara relativt lugnt och jag hoppas kunna ta tag i lite problem som jag skjutit framför mig ett tag. Tycker det borde bli en ganska bra vecka.

Hoppas ni haft en bra helg! xoxo

4 comments:

  1. Så mysigt! Jag älskar fotografiska!! KramC

    ReplyDelete
  2. Jättefina bilder! Brunchen på fotografiska kan jag rekommendera till en annan gång då

    ReplyDelete
  3. Vad trevligt ni har haft det och det låter som en toppenhelg! :-D Kramis

    ReplyDelete
  4. Lät som en trevlig helg :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...