03/08/2015

Adorable friends!


Utan att gå in på några detaljer så har mått lite si och så där senaste veckan. Livet är inte alltid på topp helt enkelt. Men jag är otroligt glad över hur omringad av fantastiska människor jag är. 

Jag har världens bästa sambo. Vi har familjer som ställer upp i vått och torrt. Och vi har båda helt otroligt många väldigt goda vänner. Man kan ju inte annat än att bli glad när man tänker på det.

Jag har gått igenom några tuffa dagar och telefonen har gått varm av folk som hör av sig och bryr sig. Cicci letade adress på nätet och åkte över hela stan för att lämna blommor och te. Zarah överraskade med ett härligt blombud. Anna, Amanda och Lisa har också kommit över till vårt nyinstallerade hus och har visat en enorm omtanke. Till och med några nära och kära i London och Milano har hört av sig med fina tankar.

Jag undrar vad jag gjort för att förtjäna sådana fantastiska vänner? Och lika mycket undrar jag om jag ens är i närheten av att vara en lika bra vän tillbaka?

Allt jag kan säga är Tack! Tack för att ni finns där och tack för att ni är så fantastiska!

xoxo

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...