08/07/2015

SATS summer challenge


I början av sommaren, lagom till att jag precis nått mina 100 träningspass före midsommar, beslöt jag mig för att joina Lisa i SATS sommar-challange, 20 pass på 10 veckor. Den började 8 juni och håller på till 16 augusti. I och med min planerade Italiensemester vecka 32- 33 består min challange av 20 träningspass på 8 veckor. Jag trodde ett tag det skulle vara svårt att motivera mig iväg till gymmet nu i sommar men när jag precis loggade in på min SATS-app så kände jag mig inte så orolig längre...

Idag den 8 juli efter ett lunch-spinning pass med Anna är jag nämligen redan uppe i 18 pass på exakt en månad. Jag ökar helt enkelt på min sommar challange och försöker få till 30 träningspass före 16 augusti.

xoxo

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...