27/01/2009

Fantastic me

10 Första

Första bästa kompis
Anna! Traffades nar jag var strax under 2 ar pa dagis.

Första bil
Har inget korkort och darmed ingen bil.

Första kärlek
OJ, vet inte.

Första husdjur
Min katt Emil. Hade homom ett knappt ar och var sedan tvungen att lamna bort honom nar mina foraldrar insag att jag var kattallergisk.

Första semester
Italien nar jag var nagra manader gamal.

Första jobb
Sommarjobb som solstolsuthyrare i vasaparken. Ganska soft, satt o sola och spela kort hela dagarna...

Första köpta skiva
LP singel med Michael Jackson tror jag, men har egentligen ingen aning...

Första piercing
Tog hal i oronen nar jag var 13-14 ar och sedan skaffade jag en navelpiercing nar jag var 17.

Första konsert
Lilli & Sussi pa skansen tror jag...

8 senaste

Senaste alkoholdrycken
Ett glas champagne till middagen med killen i Lordags.

Senaste bilfärd
Fick skjuss hem fran klubben av Dimitrios i Fredagsnatt.

Senaste filmen du såg
Seven Pounds pa bio forra veckan. Mkt bra film!

Senast ringda telefonsamtal
For att saga god natt till pojkvannen igar kvall.

Senaste bubbelbadet
Laaange sen, kan inte ens minnas nar det var...

Senast spelade CD-skiva
Fransk hiphop. Har nastan inga egna cd-skidor sa spelar alltid min franska flatmates skidor om jag vill lyssna pa musik.

Senaste gången du grät
Nar lag hemma med 40 graders feber har i London fore jul. Kande mig ynkliast och ensammast pa hela jorden...

Senaste måltiden
Spagetti med kottfarssas med Tobbe igar kvall. Mums!

6 har du någonsin...

Dejtat en av dina bästa kompisar
Ja...

Blivit arresterad
Nej.

Blivit kär vid första ögonkastet
Nej, inte vad jag kan minnas iaf... Trist men sant.

Fastnat med blicken i någons urringning
Nja... tror inte det!?

Sagt att du älskar någon utan att mena det
Nej.

Busringt till någon
Ohh ja!

7 saker du har på dig just nu
1. Svart cashmire polo
2. Gra korta shorts
3. Svarta strumpbyxor
4. Svarta stovlar
5. Svarta rutiga strumpor
6. Trosor
7. Guldorhangen

6 saker du har gjort idag

1. Duschat
2. Vikt nytvattade sangklader
3. Akt tag till jobbet
4. Last en bok; Snabba Cash
5. Smsat min alskling
6. Chattat med Tobbe pa msn

5 favoritsaker utan rangordning
1. Mitt nya varma tacke + min favvokudde
2. Min google calender & google notes
3. Min Lancome dagkram
4. Min ipod
5. Min pojkvan :)

4 personer du kan berätta allt för
Mamma, Pappa, Marcello, Tobbe, Erika och Anna... Blev lite fler an 4 men that's my gang!

3 val

Blått eller rött?
Blatt

Sommar eller vinter?
Sommar helt klart!

Choklad eller chips?
Chips. Ar inte sa mkt for sota saker men ar besatt av salta...

2 saker att göra innan du dör
1. Skaffa barn
2. Beratta for mina foraldrar och basta vanner hur mkt jag alskar dem och hur mkt de betyder for mig!

1 sak du ångrar
Sager som Erikaste, angrar inte sa mkt. Lever och lar av mina misstag.
Jo en sak... Angrar lite att jag inte tackade ja till ett jobb jag blev erbjuden forra sommaren. Min fd chef skulle starta nytt och ville att jag skulle vara med men jag tyckte inte de erbjod mig tillrackligt med pengar sa jag ville inte ta risken. Nu har det visat sig att det gra bra for foretaget och skulle man varit med fran borjan skulle man nog kunnat strava spikrakt uppat.
Att lara; man maste vaga for att vinna!


1 person du vill ska göra samma blogginlägg
Toblino

4 comments:

  1. vilken rolig lista!
    får man fråga vad du gör i london? jobbar? pluggar?

    ReplyDelete
  2. japp, snor den sen när jag kommer hem igen :)

    vad kan det vara för typ av jobb då? jag pluggar till förskollärare..

    ReplyDelete
  3. Miss Perfect har talat igen ;)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...