19/01/2009

Lär känna mig lite bättre...

01. Stänger du av mobilen när du sover.
Ibland, ibland inte. Annars stanger jag iaf av ljudet. Ingen far stora min skonhetssomn.

02. Vem såg dig senast naken?
Pojkvannen antar jag…

03. Hur såg du ut på högstadiet?
Jag var SUPERsmal. Jag hade de tightaste jeansen man kan tanka sig (superinsydda) och ganska stora collagetrojor eller sma sma linnen som visade magen.

04. Hur kommer du se ut om tjugo år?
Kollade pa 10 ar gamla bilder forra veckan och insag att jag ser exakt likadan ut nu som da, bade I stil och stolek. Sa tror och hoppas att jag inte kommer forandras sa galet mycket under de nastkommande 20 aren heller.

05. Hur var du på dagis?
Busig. Jag och min bastis Anna var tva terrorister. Klippte av andra barnens har, sagade sonder snickarbanken etc etc

06. Hur är du att ha som arbetskamrat?
Omtyckt av de flesta men inte alla.

07. Har du celluliter?
Inte vad jag sett…!?

08. Biter du på naglarna?
Nej ush, tank sa mycket smuts som samlas dar under…

09. Har du något handikapp?
Nej.

10. Är du rädd för att få hängbröst?
Jo kanske men far bli ett problem att hanskas med senare i livet…

11. Tror du att gud är en man eller en kvinna?
vet inte!

12. Svär du?
Forsoker att inte gora det, inte pa svenska iaf. Tycker det later valdigt illa. Pa engelska hander det val kanske lite oftare dessvarre.

13. Är du trevlig mot Jehovas Vittnen?
Ja da, de stor mig inte…

14. Hur homo är du på en skala 1 - 10?
Tycker mig vara valdigt hetro. Kan tycka tjejer kan vara snygga och sexiga men skulle aldrig bli attraherad av dem for det…

15. Tror du på utomjordningar?
Borde ju finnas annat liv har i varlden tycker jag…?

16. Om du var tvungen att välja en maträtt som du måste äta varje dag livet ut, vad väljer du?
OJ, vet inte. Nan typ av pasta tror jag men gillar variation, trotnar fort pa det mesta…

17. Vilken mat är den största missen att bjuda dig på?
Hastkott. Annars ar jag lite av en all-atare.

18. Har du blivit arresterad?
Nej.

19. Ljuger du?
Forsoker ibland, men eftersom manga laser av mig som en oppen bok blir jag nastan alltid pakommen

20. Har du kysst en polis?
Tror inte det

21. Är du rädd för Securitasvakter?
Nej. Borde man vara det?

22. Har du någonting att dölja?
Jo det har nog alla aven om jag inte kan komma pa nagot specifikt just nu.

23. Vad har du på din nyckelknippa?
2 nycklar (en hem och en till pojkvannen) och en AS Roma-symbol.

24. Är du / har du varit gift?
Nej.

25. Skulle du gå upp klockan tre på natten för att hämta pojkvännen från krogen?
Jag skulle nog inte vara glad men om det var ett engangstillfalle skulle jag gora det.

26. Kan du laga cyklar?
Ja, kunde forut iaf. Inte forsokt pa 7-8 ar..

27. Kan du fixa med bilar?
Nej!

28. Brukar du köra om?
Kor inte!

29. Kan du baka bröd?
Ja!!! Alskar att baka brod. Blir ju alltid gott och ar latt som en platt, bara tid som kravs.

30. Vet du hur man frostar av en frys?
Ja, men tillhor inte mina favoritsysselsattningar direkt.

31. Vilken tvserie skulle du helst leva i?
SATC om jag vore en karriarskvinna och hade vanner som dem! Annars kanske jag skulle valja det sorgliga livet i gossip girls… =P

Ja, det var lite om mig :) Listan ar snodd fran Erikaste

xoxo

1 comment:

  1. Jamen gud SATC glömde jag helt bort! Den serien borde jag också ha valt.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...