10/12/2008

Drömmar


Jag har aldrig varken varit kapabel eller intresserad av att tyda drommar men nu har jag borjat bli nyfiken...

Jag har senaste manaden dromt om hastar. Bara hastar, i olika sammangang. Betyder det nagot? Ofta drommar man ju om saker som hant an eller nagot som man tankt pa under foregaende dag. Om man t ex har pratat om resor pa jobbet sa hander det att jag drommer om att jag ar ute och reser. Om jag ser en spindel pa TV sa drommer jag mardrommar om spindlar. Om jag laser en laskig bok sa kan jag dromma mig in i bokens handling om natterna etc etc. Dessa drommar forstar jag men jag har inga inslag av hastar i mitt liv alls for tillfallet och aven om jag saknar ridningen sa ar det inget jag tanker vidare mycket pa. Sa fragan jag staller mig ar varfor jag standigt drommar om de fyrbenta vackra krabaterna nu den senaste tiden? Jag drommar oftast att jag ar ute och rider i en skog eller pa en grusvag men ibland ar jag inne i ett litet stall med hastar omkring mig och vid ett fatal tillfallen har jag bara sett hastar framfor mig lekandes pa en stor ang. Jag har inget emot att dromma om hastar men tycker bara det ar konstigt...



Bild pa mig och Tashima varen 2005. Hon var brakig, bangstyrig, kunde vara nastintill farlig men anda helt underbar!

xoxo

3 comments:

  1. Jag tror drömmarna betyder att du ska flytta hem till Sverige, mig och hästarna.

    ;)

    ReplyDelete
  2. En del av mig vill just det! En annan del av mig sliter mig at ett heeela annat hall....

    xoxo

    ReplyDelete
  3. Hästar, haha. Va mesigt!

    Men jag som studerat psykologi vet att det garanterat betyder något att de återkommer i dina drömmar.

    Det måste vara att saknar häststackarna mer än du själv förstått. Dags att börja rida igen kanske? mohaha

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...