18/12/2008

White Christmas Concert at Royal Albert Hall


Nar jag anda ar i full gang att recensera sa kan jag lika garna snabbt beratta om var julstund pa Royal Albert Hall i helgen. Ytterligare en upplevelse som bara genom att vara pa ett helt fantastiskt konserthus gjorde konserten till nagot extra!
'White Christmas Consert' ar bara en av alla julkonserter de har pa Royal Alberts Hall nu i juldagarna. Det var en sk Cristmas carrols konsert dar valkanda jullatar glatt kingade i hela konserthuset. Det var tva sangare, en stor kör, en gigantisk orkester och en galen, glad och rolig dirigent. Vi var ett stort svenskt gang som gick dit tillsammans; njot av forestallningen, drack julmust, at hembakade lussekatter och sjong med sa vi blev hesa i halsen. Det var en trevlig eftermiddag, inte basta konserten jag varit pa men anda valdigt lyckad.
xoxo

1 comment:

  1. Jag gick så ofta förbi det där runda huset och tittade, det är ju så himla vackert men aldrig att jag gick på någon konsert. Lite synd.

    Hoppas allt är bra med dig tjejen!
    KRam Mia

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...