10/06/2018

Landstället


I år har jag vunnit nytt intresse för vårt landställe. Vi åkte ut en gång i början .av sommaren bara för att kolla läget och med tankar på att ev sälja stället men åkte därifrån fast bestämd att absolut inte sälja. Istället fann jag motivation att piffa upp stället och kunna använda det mer än vad jag gjort senaste åren. Min tanke att nu när vi har villa blir det kaka på kaka kändes plötsligt helt fel. Visst är det två hus men det ena är hemma och det andra är borta. Jag som uppskattar miljöombyten, både spänningen med att åka bort och den härliga känslan att komma hem, skulle älska att kunna spendera några helger per år på sommarstället, på landet, i skogen. I stugan därifrån jag har massvis med fina barndomsminnen. 

Nu har en plan påbörjats om vad som behöver göras och jag ser fram emot att få hänga där ute lite mer. 

xoxo

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...