30/03/2018

Min avslutningsfest från Polopoly







Min avslutningsfest från Polopoly/ Atex blev lika bra som jag hoppats. Det var 18 underbara människor som hängde på, hälften nuvarande Polopyaner och hälften föredettingar. Vi började på kontoret där jag bjöd på mina special-mojitos och vi spelade lite Werewolf. Sen åkte vi till Bagpipers för ribs, öl och mingel och därefter blev det drinkar på Tiki-room. Jag har haft många fina kollegor genom tiderna men Polopyanerna är verkligen speciella, sån härlig mix av människor, och det är verkligen med sorg i hjärtat som jag slutar på Polopoly. Men livet går vidare och jag börjar verkligen se fram emot att börja jobba på Ambea. Nya utmaningar, ny möjligheter och nya kollegor, jo det ska verkligen bli spännande!

xoxo

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...