05/03/2018

Tre år på Polopoly


Firar årsdagen på min arbetsplats med att jobba hemma med den här lilla krabaten som sällskap. 

Tre hela år har jag jobbat på Polopoly/Atex vilket blir min rekordtid jag har stannat på en arbetsplats. Iom att jag bott utomlands så länge har jag bytt arbetsplats i snitt varannat år under hela min karriär efter högskoleexamen. På Polopoly hade jag tänkt stanna länge, mycket längre än tre år men under de senaste månaderna förändrades allt vilket ledde till att vi alla på redovisning sa upp oss. Det känns verkligen tråkigt.

Men jag är i alla fall väldigt glad för de tre åren jag fick här. Jag har lärt mig väldigt mycket, fått väldigt fina vänner och framför allt har jag haft väldigt roligt. 

Klockan halv sex tyckte Gino jag jobbat tillräckligt vilket han visar genom att i protest sätta sig på tangentbordet. 

xoxo

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...