31/03/2018

Marslistan


Rolig vardagshändelse: Revisionen helt klart. Är så glad att jag tog på mig den då känslan när den var klar var fantastisk. 

Bästa helg-happening: Kikar tillbaka i kalendern och väljer nog middagen med mina fd SEB-kollegor. Vi ses eg tillsammans med våra pojkvänner och barn regelbundet för middag hemma hos någon men pga bröllop och en förtidigt född liten krabat så var det nu nästan ett år sedan vi hade vår senaste middag, men nu äntligen blev det av. Hela gänget kom hem till oss och det blev supertrevligt om än lite livat. 

En riktigt bra kvällAvslutningsfesten var månadens bästa vardagskväll men eftersom jag redan nämnt den så väljer jag här att nämna boule-kvällen med kontoret. Jag och VD'n bestämde oss för att skippa inflyttningsfesten på kontoret och istället ta med oss kollegorna till Boulebar vid Liljeholmen där vi bokade boulebana och Fransk middag för hela gänget. Det blev den sista aktiviteten för hela kontoret som jag ansvarade för och som tur var blev det en superhärlig kväll. 

Något extra bra jag har gjorde: Vågade ta på mig ansvaret för den Finska revisionen, det låg egentligen inte på mig men jag tryckte på och fick den gjord. Win win för både mig och företaget.

Månadens bästa låtar: Lyssnar på Spotify's lista - "Akustisk vår". 

Bok jag läste: Stanna hos mig - Ayobami Adebayo

Nya inköp: Tvättställ till stora badrummet.  

Smarrig måltid: Lyxtacos på en fin Mexikansk restaurang i Oulu. 

Träningsstatistik: Söndagsyogan

Månadens bästa film, serie, dokumentär eller tv-program: Underbara Bron - säsong 4. 

Månadens sämsta: Propellerflygplanet till och från Finland

Ett minne jag kommer bära med mig från den här månaden: Revisionsresan till Oulu och min avslutningsfest från Polopoly.

Vad ser jag fram emot kommande månad: Sista dagarna på Polopoly plus sista bokslutet. Tbilisi och Istanbul-resan. Börja på mitt nya jobb på Ambea. 

xoxo


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...