04/06/2017

Min underbara möhippa



Igår blev jag kidnappad. Och totalt lurad. Jag hade planerat min lördag med ett helt annat gäng tjejer då vi skulle ha möhippa för C's kompis flickvän. Jag hade delvis varit med och styrt upp det hela och var helt inställd på vad dagen skulle bjuda på. Men så blev det inte.

Dagen började med att C's vänner stormade in och kidnappade honom, så långt var jag med. Jag visste att C skulle ha sin svensexa och jag var helt med på planerna. Men sen dök det upp en lapp, LURAD, och efter mycket om och men insåg jag att jag verkligen var lurad. 

Jag packade min väska i lugn och ro, följde instruktionerna jag mötte längst vägen och till slut hittade jag mina tjejer. Eller de mig. Jag fick på mig en ögonbindel och skjutsad till en väninnas villa på Färingsö där en stor och härlig frukost väntade tillsammans med lite frågelekar. Därifrån åkte vi sedan ut på Ekerö och tävlade i ponnytrav. Otroligt kul och än roligare när jag genom att komma tvåa i första tävlingen fick min plats i finalen som jag och min 26-åriga ponny lyckades vinna. 

Sen åkte vi vidare till Alvik där en snabb lunch avverkades innan vi begav oss till Kungsholmen och drejade, något jag inte gjort sedan skolåldern. Kul det med och kul att få med sig ett fysiskt minne från möhippan. 

Kvällen avslutades sedan hemma hos en annan väninna där vi åt tre-rätters Italienskt, körde liter mer frågelekar och dansade till girls wanna have fun. 

En fullspäckad dag med nästan alla mina bästa vänner och när klockan närmare sig midnatt var vi alla helt slut. 

Det var en otroligt rolig dag men framför allt blir jag så otroligt ärad av tanken av att mina vänner planerat allt detta bara för mig. Jag vet hur mycket tid och energi det ligger i planeringen av en möhippa och att mina vänner, i deras fullspäckade liv, tagit sig tid att göra det för mig gör mig tårögd av lycka. Jag så lyckligt lottad att ha så många fina vänner och jag ser verkligen fram emot att få fira mitt bröllop med alla dem vid min sida 

xoxo

4 comments:

  1. Såååååå fina ord från dig!!! Jag minns också min hippa med mängder av kärlek trots att jag då tyckte alla pinsamheter jag skulel utsättas för var lite jobbiga.

    ReplyDelete
  2. WHAT A WONDERFUL LOVE SPELL, MY HUSBAND AND I ARE BACK TOGETHER AGAIN AFTER 2 YEARS OF SEPARATION AND DIVORCE, AM TRULY BLESSED BY DR.ZULU SPELL TEMPLE, ALL THANKS TO HIM, YOU CAN CONTACT HIM NO VIA EMAIL::::ZULUSPELLTEMPLE@YAHOO.COM::::WHATSAPP NUMBER:::+2347067468416:

    I'm Helen Greeve, from NY, USA. I got separated from my husband 2 years ago. There was no communication between us. I was advised by families and friends to let go, forget the marriage and move on with my life. I didn’t want to marry someone else because deep down, I still love my husband. I was in so much pain and confused, until I read a testimony online on how Dr Zulu reunion a broken marriage with the help of his spiritual spell power. I kept reading so many testimonies on how he helped to stopped divorce and brought back peoples ex-lover's back to them, and my faith was renewed. I have to contact DR ZULU(Zuluspelltemple@yahoo.com) immediately, few minutes later, he replied and instructed me on what to do, after meeting up with the necessary requirement, he sent me a parcel and instructed on how to use it, which I did. Few days later, communication was restored between me and my husband. I saw him after two weeks and we were able to settle our differences, he actually knelt down and was begging me to forgive him. His right here beside me as I type this testimony. I was visiting so many website seeking for help, it looked hopeless, until I came in contact with DR ZULU, who helped me to restore my joy, in fact, I'm the luckiest and happiest woman ever to have her husband back in her life. If you're having similar problem in your marriage, you want your husband or wife to love you again, you have someone you love and you want him or her to love you in return, you are having any challenge in your marriage. DR ZULU SPELL TEMPLE is the solution to your problem, contact him today via email: Zuluspelltemple@yahoo.com or call him +2347067468416



    ReplyDelete
    Replies
    1. Hej, jag är Theresa Williams Efter att ha varit i relation till Anderson i åratal bröt han upp med mig, jag gjorde allt för att få tillbaka honom, men allt var förgäves, jag ville ha honom tillbaka så mycket på grund av den kärlek jag har för honom, Jag bad honom med allt, jag gjorde löften men han vägrade. Jag förklarade mitt problem för min vän och hon föreslog att jag hellre skulle kontakta en stavningskastare som kunde hjälpa mig att ställa en stavning för att få tillbaka honom men jag är den typ som aldrig trodde att jag hade stavat, jag hade inget annat val än att prova det, jag Mailade stavningskanalen och han sa till mig att det inte var något problem att allt kommer att vara bra innan tre dagar, att min ex kommer tillbaka till mig innan tre dagar, kastade han stavningen och förvånansvärt den andra dagen, det var runt 4 pm. Min ex ringde mig, jag var så förvånad, jag svarade samtalet och allt han sa var att han var så ledsen för allt som hände att han ville att jag skulle återvända till honom, att han älskar mig så mycket. Jag var så glad och gick till honom som var hur vi började leva tillsammans lyckligt igen. Sedan dess har jag lovat att någon jag vet som har ett problem med förhållandet, skulle jag vara till hjälp för en sådan person genom att hänvisa honom eller henne till den enda verkliga och kraftfulla stavaren som hjälpt mig med mitt eget problem. Email: drogunduspellcaster@gmail.com du kan maila honom om du behöver hjälp i ditt förhållande eller något annat fall.

      1) kärleksspell
      2) Lost Love Spells
      3) Skilsmässa Spells
      4) Äktenskapsstavar
      5) bindande stavning
      6) Breakup Spells
      7) Förvisa en tidigare älskare
      8.) Du vill vara befordrad på ditt kontor / Lotteri stavning
      9) vill tillfredsställa din älskare
      Kontakta den här stora mannen om du har något problem för en bestående lösning
      Genom drogunduspellcaster@gmail.com

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...