13/08/2009

Semester!

Jag vet att jag varit otroligt dalig pa att uppdatera bloggen pa sistane men idag fick jag i alla fall till 3 inlagg :) Det ar sommar och jag har inte haft varken tid eller jattestor lust att satta mig framfor datorn och skriva pa bloggen. Tid och energi har senaste veckorna lagts pa Marcellos flytt till USA.

Imorn aker jag pa semester - 15 dagar i norra delarna av italien vantar; Como sjon, Garda sjon, Verona och Toscana kusten :) Sa det kommer inte bli mycket till bloggskrivning narmaste veckorna heller men i September satter jag fart igen.

Ha en jattebra Augustisommarmanad allesammans!

xoxo

2 comments:

  1. oohhhh, najjs!
    hoppas du har en kanonsemester då!
    kram

    ReplyDelete
  2. Hur går det? Jag menar din pojkvän har väl flyttat nu? Åker hem själv på tisdag är ganska positiv men det kommer kännas tomt.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...