12/08/2009

London Ice Bar


I Fredags kvall hamnade jag och Marcello av oforklarlig anledning pa Ice Bar i centrala London. Det var en erfarenhet inte lik nagot annat jag gjort. Dock var det nog helt fel stalle att bjuda lilla mig – jag som i stor satt alltid fryser och redan tyckte det var kyligt ute trots den fina sommarkvallen.

Vi fick hur som helst pa oss stora lurviga kappor innan vi puttades in i isrummet. Dar inne fick alla valja en vodkacocktail vardera vilken serverades i ett glas helt gjort av is och sedan fick man ga omkring och smutta pa den. Rummet var helt inrett i is och alla mobler (stolar, bankar o bord) var ocksa gjorda av is. Valdigt fascienrande maste jag saga men det var bara for kallt for mig. Jag tror jag holl ut i ca 10-15 minuter innan jag fick rusa ut med helt blaa lappar.

Ytterligare en grej som var kul att testa, men inget jag kommer gora om.

xoxo

1 comment:

  1. haha...Kunde just tänka mig att du skulle frysa ja :)...Men har du aldrig varit på ICE Bar i Stockholm heller (det låter ju inte så)? Vart där och tycker det var rätt kul :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...