11/06/2008

Intro

Introduktion av mig sjalv.


27 arig tjej fran Stockholm, numera bosatt i centrala London. Jag jobbar inom finans for ett online spelforetag strax utanfor London. Jag har lyckan att ha valdigt manga goda vanner, tyvarr utspridda over halva varlden och har aven en liten pojkvan sedan bara nagra manader tillbaka. For tillfallet ar jag valdigt nojd med mitt liv men det vet vi alla hur det kan andras over en natt.


Tycker om att skriva men har, i jamforelse med manga andra, aldrig varit vidare bra pa att uttrycka mig. Bestamde mig for att borja blogga just for att jag bara vill skriva for skrivandets skull. Kommer skriva pa svenska for att halla mitt modersmal vid liv trots att det nastan aldrig anvands langre, dock har jag inga sanna dar bokstaver med prickar pa toppen.


Bloggen kommer mestadels ta upp (for mig) aktuella amnen kring mina egna intressen som te x mode, resor, nojesliv, traning, halsa och fotboll. Garanterat kommer jag namna aktuella nyhetshandelser och aven vad skriva av mig nar problem uppstar kring vanner, killar och karlek.


Dags att borja....

xox

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...