03/11/2018

Bildbomb från landet









Landet! Vår sommarstuga i Hemfosa utanför Stockholm där minnen från barndomen bara svämmar över varje gång jag är där. Känslan av stillhet och lugn är här total då det enda man hör är skogen som rör sig i vinden. Som liten uppskattade jag inte alls samma saker utan det är först senaste åren som jag börjat uppskatta den där stillheten. Att få uppleva kontrasten till den stressiga och händelsefulla vardagen.

Nu när vi gjort de flesta renoveringar vi vill göra hemma är nästa års plan att rusta upp landet lite och börja vara där mer. Både jag och Toffe kan ju tom ta oss till jobbet med pendeln direkt därifrån så vi kan ju tom få vara där sommarvardagar. Åh som jag längtar!

Bilderna ovan är från höststädningen på landet, när vattnet stängdes av och huset stängdes igen för vintern. See you in 2019 älskade landställe!

xoxo

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...