13/07/2017

Dom är här!










Vilken dag! Jag är numer officiellt på sommarsemester och mina underbara vänner från Italien är äntligen här!

Trots att jag inte längre bor i Italien tänker jag ofta tillbaka på den tiden. Det var en väldigt bra och utvecklande tid av mitt liv och den bidrog mycket till den jag är idag. Italien lärde mig flexibilitet och tålamod. Jag fick lära mig acceptans och att inte grotta ner sig för mycket i detaljer utan att ibland kunna rycka på axlarna och gå vidare. Italien gav min underbana minnen och vänner för livet. Fyra av dessa vänner kommer på mitt bröllop och idag kom de till Stockholm för att få uppleva min hemstad innan vi tillsammans på fredag åker ner till Mauritzberg.

Ikväll drog jag ihop kollegor, vänner och vännerna från Italien och sågs på Takpark ovanpå Urban Deli. Jag förstår inte varför man som Svensk inte blandar sina vänner mer, det bli ju för det mesta sp fantastiskt trevligt när man gör det. Vi hade en toppenkväll och det var kul att visa upp Stockholm från sin bästa sida.

Att vännerna är här betyder att bröllopet nu är nära och konstigt nog är jag fortfarande hur lugn som helst. Jag väntar på den där galna nervositeten... I helgen blev vi klara med allt tryckmaterial då underbara Lisa ställde upp i vått och torrt och fixade vad som behövdes fixas. Så skönt! Imorgon är jag ledig och ska fixa klart bordsplaceringen, namnlappar och bordsdekorationer. Planerar även ett långpass yoga vilket jag ser fram emot!

xoxo

3 comments:

  1. Hej! Har du inte gift dig redan? Ser så ut på din facebook? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hej, jag är Theresa Williams Efter att ha varit i relation till Anderson i åratal, bröt han upp med mig, gjorde jag allt för att få tillbaka honom, men allt var förgäves, jag ville ha honom tillbaka så mycket på grund av den kärlek jag har för honom, Jag bad honom med allt, jag gjorde löften men han vägrade. Jag förklarade mitt problem för min vän och hon föreslog att jag hellre skulle kontakta en stavningskrock som kunde hjälpa mig att ställa en stavning för att få tillbaka honom men jag är den typen som aldrig trodde att jag hade stavat, jag hade inget annat val än att prova det, jag mailade stavningskanalen och han sa till mig att det inte var något problem att allt kommer att vara bra innan tre dagar, att min ex kommer tillbaka till mig innan tre dagar, han kastade stavningen och förvånansvärt den andra dagen, det var runt 4 pm. Min ex ringde mig, jag var så förvånad, jag svarade samtalet och allt han sa var att han var så ledsen för allt som hände att han ville att jag skulle återvända till honom, att han älskar mig så mycket. Jag var så glad och gick till honom som var hur vi började leva tillsammans lyckligt igen. Sedan dess har jag lovat att någon jag vet som har ett förhållande problem, skulle jag vara till hjälp för en sådan person genom att referera honom eller henne till den enda verkliga och kraftfulla stavningskastern som hjälpt mig med mitt eget problem. email: [drogunduspellcaster@gmail.com] du kan maila honom om du behöver hjälp i ditt förhållande eller något annat fall.

      1) kärleksspell
      2) Lost Love Spells
      3) Skilsmässa Spells
      4) Äktenskapsstavar
      5) bindande stavning
      6) Breakup Spells
      7) Förvisa en tidigare älskare
      8.) Du vill bli befordrad på ditt kontor / Lotteri stavning
      9) vill tillfredsställa din älskare
      Kontakta den här stora mannen om du har något problem för en bestående lösning
      genom [drogunduspellcaster@gmail.com]

      Delete
  2. Så kul! =) Dina vänner var så trevliga!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...