08/08/2018

Bästis på besök


Jag har många bästa vänner. De är bästa vänner på olika sätt helt enkelt. Jag har ett par bästa vänner i Sthlm, ett par bästa vänner i andra städer i Sverige och sen har jag även ett par bästa vänner som bor utomlands. Som med allt i livet finns det för- och nackdelar med allt men oftast tycker jag det är tråkigt att inte ha mina bästisar närmare. Samtidigt uppskattar jag otroligt de långa mail och telefonsamtal jag har med de jag inte har möjlighet att träffa så ofta. Kort och gott, vänskap på olika sätt. 

När man väl får träffa de man inte träffar så ofta blir det iaf superduperskoj! Härom kvällen kom min ish-syster-bästa-kompis med man, barn och katt över för en helkväll med övernattning. Lyckan var total. Trots att tiden kändes kort var det så himla mysigt att få umgås på riktigt. Grabbarna meckade med bilen, jag, Cicci och Leo fixade middag och hann prata om närt och kärt och katterna tog god tid på sig att utforska varandra. 

Sitter nu och spånar på en helhelg ihop i höst. Vi har rest ihop väldigt mycket och hoppas på att behålla den traditionen. Finns så mycket kul men kan göra ihop med en bästis över en helg. Spahelg. Kryssning. Weekend i nån kul stad. Ensamma hemma om man lyckas skicka bort männen över helgen. Ja det finns så klart massor av mysidéer. Nu är bara frågan vad vi ska hitta på detta året :)

xoxo

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...