24/10/2017

Överraskningsmiddag för den bästa


Jag har gift mig med en man som inte gillar presenter. Till viss del kan jag hålla med honom att man i den här åldern köper det man vill ha och får man presenter är det ofta något som blir liggande på en hylla eller i garderob. Men någonstans inom mig bor ett barn kvar som ändå tycker om att öppna paket vid jul och födelsedag och än mer tycker jag om att ge bort saker. 

Förra året gav jag C en ost & vin-provning och en bok i samma tema. Boken används som inredningsdetalj och provningen har vi bokat i december, 1,5 år efter att presenten gavs bort. Okej, jag förstår vinken! Så i år blev det ingen present men eftersom jag ville ge honom något så fick det bli en överraskningsmiddag med mig och fyra av sina bästa vänner på Bistro Ruby i Gamla stan. En toppenkväll och Toffe blev så glad! 

xoxo

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...