17/09/2017

Tjejhelg i Borås







Kom precis hem från en långhelg nere i Borås hos fina Johanna. Hennes sambo är bortrest i över en vecka så Johanna var ensam med två barn under två år så jag tyckte det var läge att åka ner och hälsa på min fina vän, min guddotter Olika och lillebror Bea. 

Det var fullt ös hela helgen om man säger så. Vi har lekt, myst, läst sagor, lagat mat och så har jag och Johanna fått en hel del kvalitetstid ihop också. Superhärligt. 

Bilderna ovan är från sommarstugan där vi spenderade en dag, så otroligt fint. Där fick lill-Bea och jag lite tid ihop medan Johannas föräldrar hade hand om Olika och Johanna själv fick vila några timmar. Livet som mamma verkar mysigt men väldigt tufft emellanåt....

För att komma till och från Borås fick jag köra massor av bil. Det var första gången jag körde över 3 timmar bil själv i sträck vilket var lite av en over my confort zone men det gick över förväntan. I love mitt körkort!

xoxo

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...