08/10/2009

Gran Torino

Igar kvall sag jag filmen Gran Torino. Jag baddade ner mig i sangen med broccoli och dipp (som alltid), tände lite levande ljus och forberedde mig pa en action film. Fraga mig inte varfor jag trodde det skulle vara en typisk amerikansk pang-pang-döda-döda-film, men jag var helt enkelt installd pa det. Filmen borjade och jag satt forsta halvtimmen bara och vantade pa att den dar bilen man ser pa bilden skulle ge sig ut pa actionaventyr, men icke. Det visade sig istallet vara en helt underbar dramafilm. Jag har hort att manga ogillade den stark då de tyckte den var trakig och seg. Jag tror att det ar en film man kan tolka pa valdigt manga olika satt. Sjalv tyckte jag den var fantastiskt vacker och med ett underbart budskap. Vill inte saga nagot mer om den då jag istallet for att avsloja for mycket vill att ni ska se den och bilda er en egen uppfattning :)

xoxo

2 comments:

  1. Johan Andersson08/10/2009, 13:30

    Ja, Gran Torino är grym! Shysst med filmtips, fortsätt med det.

    Fick du reda på vem som använt mitt nick härrom dagen? Jävligt störigt!

    ReplyDelete
  2. Ja, den e bra!!!!
    Tack for tipsen ang modekurserna. Rom el Milano vore ju drommen men kanske tar din kompis vag in i modevarlden anda. tack tack.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...