12/12/2017

Julmiddag på Mr French








I vanlig ordning stod jag som värd för årets julfest som i år blev på Mr French på Skeppsbron.

Festen började på kontoret där jag fixat glögg, julöl, pepparkakor, ädelost, snacks och anda gott-saker. Jag hade även fixat ett längre musik/jul-quiz och delat in kontoret i lag som fick tävla emot varandra. 

Vi promenerade sedan bort till restaurangen som först bjöd på ännu mer glögg i deras vinterträdgård innan vi blev satta till bord. Jul-buffén såg helt fantastisk ut och att döma utifrån kollegornas positiva ord vågar jag säga att det var riktigt gott. Själv var jag genomförkyld och kände varken smak på mat eller dryck så jag satt mest med och njöt av att se alla andra glada och mätta. 

Efter maten flyttade vi ut i loungen, i partytälten intill vattnet, där vi minglade vidare. En riktig toppkväll. Än bättre blev min kväll när taxin som hämtade mig visade sig vara en Tessla :)

xoxo

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...