21/03/2017

Vinterdagar



Den här stackars bloggen har inte haft någon direkt prioritet den senaste tiden vilket ni så klart har märkt. Den tappar mer och mer läsare och trots att jag tycker det är jättetråkigt vill jag inte att bloggen ska kännas som ett måste och därmed bli en stress. Som många gånger förr har jag funderat på varför jag egentligen bloggar och om jag borde sluta blogga, men sen har jag insett att innerst inne vill jag inte det. Jag tycker om min blogg, historiken och alla minnen den bär på. Och jag tycker om att blogga, att få skriva av mig lite och dela med mig av min vardag . Det är speciellt och lite trevligt. 

Senaste tiden har varit lugn men ändå fylld av händelser. Det har varit mycket fokus på jobb. På bröllopsplanering. Och på hälsa. Och jag har tänkt mycket på framtiden. Det har även varit många hemmamysmiddagar med vänner och den del helg-lång-promenader. 

Våren smyger sig på vilket jag älskar. Mornarna är fortfarande kyligt krispiga men dagarna börjar bli varmare och jag bara längtar tills jag kan lämna vinterstövlarna hemma och gå till jobbet i ballerinas eller pumps. Jag längtar även till att vi ska börja hänga ute på vår tomt, planera rabatten och gräva upp vår uppfart. 

Det blev en snabbuppdatering men more to come...

xoxo 

1 comment:

  1. Jag tycker inte att du ska lägga ner bloggen. Även fast läsarsiffrorna gått ner (kanske är tillfälligt bara) så är det precis som du säger kul att den bär en massa minnen som du och andra kan återkomma till när man har lite tid över eller börjar undra -var tog Den lilla älsklingen vägen :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...