07/10/2009

Hur dum får man vara?

Kanner mig seg idag. Istallet for att jobba borjade jag dagen med att spana igenom italienska nyheter och snubblade over den här artikeln. Fick hela kontoret att skratta sa jag tankte dela med mig :)

En inbrottstjuv i Albano Laziale i utkanten av Rom kande att han var tvungen att ta en titt pa sitt facebookkonto under självaste inbrottet. Han loggade in och skickade nagra meddelanden till sina vanner innan han sedan lamnade huset med de stulna tingen. Nar polisen senare kom till huset visade det sig att den 26-åriga tjuven hade glomt att logga ut sig fran facebook innan han sprang iväg, sa det var en enkel match for polisen att spåra honom.

Tjuven blev tydligen otroligt förvånad nar polisen lite senare knackade pa hans dorr...

ha ha ha

xoxo

3 comments:

  1. facebookberoende till 1000! men skit sa dumt, hihihi

    ReplyDelete
  2. Johan Andersson07/10/2009, 17:27

    Mohaha, fan va kul. Lovar att min brorsa skulle gjort samma sak´.

    ReplyDelete
  3. Hur dum som helst, som min mamma brukar säga ;)

    Folk verkar bara bli dummare och dummare.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...