02/08/2015

A great hen party


















Igår var det dags för Lisas efterlängtade möhippa. Som med alla möhippor låg det mycket tankar, planering och organisering bakom och det är alltid lika nervöst huruvida både bruden och övriga deltagare ska uppskatta dagen.

Jag kunde tyvärr inte vara med på dagens alla inplanerade aktiviteter men min kamera var med nästan hela dagen och det var kul att se alla bilder så här i efterhand.

Dagen började med att bruden Lisa blev kidnappad och förd i ögonbindel genom stan från Skogås till Vällingby där resten av gänget väntade en en ståtlig brunch. Solen strålade och jag fick visa upp husets bästa sidor trots att vi fortfarande är mitt i flyttkaoset.

Sedan gick gänget vidare till Bodyflight där det var dags för ett par flygturer i den fascinerade flygsimulatorn, vilket visade sig vara något Lisa älskade.

Därefter tog gänget en picknick-paus i stan innan det var dags för en fångarna på fortet-liknande lagtävling på "laserfortet". Jag var med efter bästa förmåga och tyckte det fantastiskt kul.

Sen var det middags-dags och vad passar inte ett större sällskap bättre än en enorm tapas-måltid. Vi åt och åt men ändå tog tallrikarna på bordet aldrig slut, men gott vad det. Efter middagen tog dagen slut för sjuklingen Maria men tjejerna gick tydligen vidare till Goldenhits där de rockade loss in på småtimmarna.

Vilken toppendag med ett toppengäng av roliga, glada och enkla tjejer. Och så otroligt kul att se hur kul Lisa hade det och hur mycket hon uppskattade dagen! Nu ser vi fram emot bröllopet!

xoxo

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...