13/10/2009

Vilken bloggtyp är du?

Jag ar en artist! Tycker ni inte att jag ar lik mig pa bilden? ;)


"The Artists

The gentle and compassionate type. They are especially attuned their inner values and what other people need. They are not friends of many words and tend to take the worries of the world on their shoulders. They tend to follow the path of least resistance and have to look out not to be taken advantage of.
They often prefer working quietly, behind the scene as a part of a team. They tend to value their friends and family above what they do for a living. "

Det dar ska forestalla en beskrivning av mig. Hmm. Kan nog inte saga att det stammer helt. Visst ar jag en kanslomanniska som oftast ganska latt forstar andra manniskors tankar och behov och jag tyngs ofta ner av andras problem. Jag kan nog tankas prioritera min familj och vanner fore mig sjalv med - vad som nu menas med det? Dock ar jag inte en tyst manniska, tyvarr. Jag skulle mer saga att jag tar plats i ett team da jag ofta har mycket asikter att komma med. Likasa skulle jag aldrig kalla mig sjalv for en artist, haha. Men men, test ar alltid kul!

Klicka har for att ta reda pa vilken bloggtyp du ar!
xoxo

3 comments:

  1. Hahahaha "The Performer"
    Stämmer ganska bra förutom att jag inte är konflikt rädd samt jag kan starta konfrontationer och jag har jobbat som manager. Men allt annat stämmer.

    Fast mitt horoskop säger alltid att jag är konflikt rädd, och andra personer försöker placera mig i det facket...underligt.

    ReplyDelete
  2. Jag ser dig nog som en ganska tyst person faktiskt, i alla fall i de samanhang jag varit med. Inte överdrivet tyst men mer som en person med låg profil än en outgoing. Ska göra samma test!

    ReplyDelete
  3. tack så mkt :)
    ja hästar är verkligen härliga ^^

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...