09/10/2009

Neon / Skumparty

Jag alskar London for att det standigt har sa mycket kul och sa mycket annulunda saker att erbjuda. Igar drog Annah ivag mig pa ett neon + skumparty. Det var udda men ratt skoj!

Bilderna nedan visar oss pa forfesten hemma hos mig nar vi hade svart att bestamma oss for vad vi skulle ha pa oss. Till slut fick jag se ut som pa stora bilden pa mig.


Har nedan ar nagra bilder fran festen (jag ser lika knapp ut pa varje bild). Blev inte sa manga bilder da kameran inte tyckte om allt skum/vatten. Man blev verkligen helt genomblot. Tur att pensionars-Maria varit smart nog att ha med sig kladombyte sa jag i alla fall fick ga hem i torra klader, men haret var bade blott och stank som nagon typ av skurmedel. Val hemma satt jag i duschen i en halvtimme for att forsoka fa bort stanken, haha...

xoxo

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...