11/10/2009

Lördagskväll framför X Factor

Jag ar absolut ingen TV manniska! Jag kollar i stort satt aldrig pa TV och an mer sallan foljer jag serier eller reality shows pa TV. Det finns dock ett tv-program jag foljer - jag ar till och med beroende - och det ar Brittiska X Factor!

Eftersom jag var ute och partajjade bade Torsdag och Fredag kvall kande jag igar att det var dags att ladda batterierna lite och stanna hemma och bara ta det lugnt och det passade sig valdigt bra att det "rakade" vara X factor pa TV just igar kvall ;)

Med en skal gronsaker och lite mumsigt dipp bankade jag mig framfor TV'n och sag det underbara programmet, vilken toppenkvall!

Har ar mina asikter: (bara intressant for er som ocksa foljer det)

FAVORITER:
Lucie - Sjunger valdigt bra, supersot och har underbar utstralning.
Miss Frank - Sjunger valdigt valdigt bra, vet dock inte om jag gillar deras stil.
Stacey - Paminner mig om Phoebe i Vanner, lite forvirrad och udda men hon verkar valdigt rolig och gullig och hon sjunger valdigt fint.
Joe – Varifran kom plotsligt den har sotnosen fran? Ingen som jag lagt marke till under uttagningen men han var ju superbra - och supersot :p
Danyl – Jag ar inte lika fortjust i honom som alla andra verkar vara men jo visst, han ar ju valdigt duktig.

OGILLAR:
Jamie - Sjunger bra men jag har nagot emot honom, don't ask me why. Kanske for att han kanns ofrash med sitt skumma hår...
John and Edward - what liksom? Vad gor de bland topp 12? Otroligt storande manniskor och sjunga kan de inte heller, holl for bade mina ogon och oron nar de var pa scen, haha. Men skulle inte bli forvanad om de far stanna anda.

I ovrigt kanske Kandy Rain kan va bra om de borjar kla pa sig klader pa scen, kan ju bli kallt att sta och sjunga i bara underkladerna… Sen forvanade Rachel mig, tyckte inte alls om henne pa uttagnigen men igar ikvall var hon bra. Resten har varken imponerat eller irriterat mig hittills men vi far val hoppas de har mer att ge? Ikvall blir det upptradande av min alskade Robbie Williams och forra arets vinnare Alexandra Burke plus att vi far veta vem som aker ut? Vem tror ni att det blir?


Jag ar aven ett stort fan av Cheryl Cole! Och Simon Cowell ar ju alltid Simon Cowell, vad vore X Factor utan honom, haha.

xoxo
X Factor-nörden

3 comments:

  1. ne Jamie ar ju jattebra!!! jamie och danyl ar mina favoriter. miss frank ar bra med ja men de ar passar anda inte in.

    heja simon, hihi :o)

    ReplyDelete
  2. Jamie ar bast! Sexig! Fast hoppas att han INTE vinner eftersom han kommer bli forstord av Simon.
    Om inte Kandy-idioterna drar ikvall sa bojkottar jag X factor forever. Eller, forsoker iallafall.

    ReplyDelete
  3. Bye bye Kandy-idioterna ;)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...